Lad dit kassesystem og regnskabsprogram snakke sammen
Du har sikkert prøvet det. En lang dag, travlhed i din butik og salg i lange baner lakker mod enden - og nu skal du til at ordne bogføringen af dagens salg. Udskrifter skal måske laves om til posteringer i dit regnskabsprogram, og det hele kan virke uoverskueligt (for ikke at sige tidskrævende.)
Kan du nikke genkendende til ovenstående? Og kunne du tænke dig at høre mere om, hvordan du med garanti sparer dig selv for tid i din hverdag? Så er du kommet til det rigtige sted.
I indlægget her kan du læse, hvordan du kan gøre dit arbejde med bogføring og regnskab langt nemmere ved at integrere dit kassesystem til dit regnskabsprogram.
Kobl dine værktøjer samme
Mange oplever, at bogføringen af dagens salg ofte bliver en tung og uoverskuelig proces – men der findes en løsning på problemet: Du skal i gang med at iintegrere dit kassesystem med dit regnskabsprogram én gang for alle. Og det er ikke særligt svært – heldigvis.
Med Dinero Pro får du nemlig adgang til vores mange integrationer, som vil lette din virksomheds bogføring markant; blandt andet kan du vælge mellem 20 integrationer til kassesytemer og POS-systemer.
Automatisér din bogføring
Ved at integrere dit kassesystem med Dinero kan du overføre dine salgstal til dit regnskabsprogram helt automatisk.
Du kan med andre ord slippe for manuelle indtastninger og dermed skrue ned for de store mængder tid, du bruger på dit regnskab. Samtidig minimerer du desuden risikoen for fej ved at lade de to systemer tale sammen.
Oven i hatten får du i mange tilfælde mulighed for at eksportere og importere data til Dinero – fx når vi taler om kunder, personale, lager, salg og indtjening, eller anden relevant data, som du vil samle ét sted.
Alt i alt vil du opleve, at din bogføring bliver langt nemmere og mindre tidskrævende, når du integrerer dit kassesystem til Dinero.
Hvorfor så lige vælge Dinero?
Der er flere grunde. Den ene er økonomien bag.
Dinero er et gratis økonomisystem, som giver dig et regnskabsprogram med et stort udvalg af integrationer til kassesystemer. Derudover får du med Dinero Pro adgang til mange funktioner, der kan lette din hverdag som butik endnu mere.
Du får blandt andet adgang til vores helt unikke digitale bogføringsassistent, som hjælper dig til at bogføre korrekt og få de rigtige fradrag.
Du vil også opleve, at det bliver langt nemmere at holde styr på din bank. Med vores automatiske bankafstemning sparer du nemlig også masser af manuelt arbejde, når du skal få regnskabet til at stemme.
Endelig får du med Dinero Pro online bogføringshjælp alle årets dage fra kl. 8 til 23, hvor vores bogholdere sidder klar til at besvare dine bogføringsspørgsmål på vores chat. Måske derfor er vi kåret som Danmarks mest anbefalede virksomhed?